Bon any a tothom! El volia començar amb una sorpreseta que vaig començar a preparar els mesos d'estiu... El primer arc de Hunter × Hunter en català! Ja en podeu trobar els fitxers en format .ass a l'apartat de projectes i, com sempre, en trobareu una versió per a la visualització en línia a anime.fansubs.cat!
Tot i que estic molt enfeinat darrerament, esper poder publicar-ne el següent arc ben aviat!


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada