Continuam amb Kimetsu no Yaiba! Ens consta que la tornada ha tingut molt bona acollida, gràcies per seguir-la amb els subtítols en català.
En trobareu una versió per a visualitzar-ho en línia a anime.fansubs.cat!
46. Yoriichi model zero
No és per menysprear la vostra feina, al contrari. Però trobo que us la jugueu massa, sabent que s'ha emès la primera temporada de l'anime al SX3 i, per tant, que la sèrie ha sigut llicenciada en català.
No és per menysprear la vostra feina, al contrari. Però trobo que us la jugueu massa, sabent que s'ha emès la primera temporada de l'anime al SX3 i, per tant, que la sèrie ha sigut llicenciada en català.
ResponElimina